0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det är rätt håll, du kan vara lugn! Det ska finnas en markering på "örat" och en pil på bussningen, fanns inte detta?
Skönt med fräscha delar. Kan tänka mig att det blev ett klart lyft.
Men hittade ochså några träffar på att M3åkare tar ibland bort den bakre krängaren vid race för bättre fäste Fast då med kraftigare dämpare eller fjädrar.
Ungefär vad hade du tänkt dig för prisnivå?
Har inte tänkt nån nivå mest bara bli av med för mesta möjliga naturligtvis.Får väll kolla blockets annonser på liknande och lägga mig i billigare halvan av prisnivå annars på liknande.Men hur skriver man en lockande annons i text Vad är inte bra, förutom stavfel.
Jag tycker din annonstext har en bra början. Man kan vara lite tydligare med besiktigad t.o.m. 11? och skattad t.o.m. 11?Finns sommar och vinterdäck till skriver du det, gärna skicket på dem.Var hellre ärlig med skavanker än tvärtom, brer du på om bilens skick blir tillkomna spekulanter bara besvikna när de upptäcker att du förskönat bilen.316i Compact har M43B16 = kamkedja vilket kan vara värt att nämna.Hade du sålt den tidigare kunde jag köpt den då den har dragkrok. Lycka till!