Vad har du för budget för projektet?
Hahaha!!! Jag har varit arbetslös mer eller mindre under hela bygget. Hitills så har bygget kostat under 10.000:- Har använt sånt som jag har fått tag på ruskigt billigt eller sånt som redan varit använt.
Och i ärlighetens namn så är plåten på kardantunneln tex från taket på min Volvo 745a åkerbil jag hade hemma... Har bara slipat bort färgen innan jag svetsat. Pinsamt men vafan jag ville ju komma framåt i bygget. Så jäkla tråkigt och vara begränsad av ekonomin när viljan finns..
Men kan säga så här.
* Svetsen fick jag i en bytes affär mot framskärmar och lite annat från en E28 jag hade som brann.
* Buren kostade 500:- beggad från blocket, så ska slipas iordning och lite rör ska bytas.
* 535 motorn kostade 1500:- med LMM och allt annat.
* Alll plåt som inte kommer från Volvon har jag hämtat ur skräpcontainern från Bålstasläpet mot fikabröd
* Breddningen hittade jag på blocket för 2500:- nu har jag bytt allt jag inte använder mot lexanrutor 4mm runtom utom framrutan..
Ja och så har jag fått hållt på.. Tar tid när inte pengar finns... Så min budget har mer eller mindre varit obefintlig..
Mvh