0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
1 2 3 4 sidor, de sitter enligt mig på fel sida också <föregående . nästa> ska vara på vänster och << < 1 2 3 4 > >> ska vara till höger
Orkar inte skriva en lång uppsats ang. hur jag trivs med ett forum.Men efter noggrant funderande så måste jag säga att flashback är nog det forum jag frekvent besöker som jag tycker har alla knappar man behöver, dessutom sitter dom där som bör. Rätt information på rätt ställen, lagom med information och inte alltför mycket luft.Flashback utan reklam tycker jag helt enkelt borde vara en förebild (dessutom är det väl onekligen ett av sveriges absolut största forum, så det lär ju vara ett av de mest uttestade layouterna också - rimligen?)
FB kör ett standard VBulletin vilket i mitt tycke är det bästa forumet, dock kostar det en slant och jag tycker inte vi ska köra en crackad.
Citat från: micke skrivet juni 02, 2009, 19:59:04FB kör ett standard VBulletin vilket i mitt tycke är det bästa forumet, dock kostar det en slant och jag tycker inte vi ska köra en crackad.Jo, det förstår jag, det jag ville ha fram var att jag tycker att där finns alla viktiga funktioner och dom sitter på rätt ställen.SMF verkar ju ha goda möjligheter att se i princip exakt likadant ut - om det är vad man vill uppnå.
SMF vill ju vara originella så jag tror inte dom strävar efter VBB-looken men jag förstår vad du menarAlltså jag har inga problem med att installera ett crackad VBB men vi kan få problem i framtiden med det