0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det finns ett svenskt språkpaket som man kan lägga in...
Snygg sida!Vilken webbadress kommer bli den primära? 540forums fungerar inte så bra...
Jag vet inget om Kimzos grafikkunskaper men mina är begränsade. Jag gjorde Loggan och det små loggorna för att visa hur det kan se ut, inget är spikat. Större miniloggor= större plats som upptas och rutorna blir större, rutorna med text i. Ifall någon tar på sig grafikjobbet blir ingen gladare än mig. All grafik vi ser på forumet går att ändra så alla ideér är välkommna.
- Det borde finnas en snabbsvarsfunktion med basic alternativ längst ner i varje tråd. Att behöva klicka och gå in i en särskild sida för att svara är lite jobbigt. Färgen i svarsrutan borde också vändas. Det är väldigt jobbigt för ögonen att ha vit text mot mörk bakgrund. Efter att ha läst text på sådant sätt, prova att titta mot en vit yta. Ni kommer att se varenda mening i ögonen mot den vita ytan - på samma sätt som när man blir bländad.
Färgen i svarsrutan borde också vändas. Det är väldigt jobbigt för ögonen att ha vit text mot mörk bakgrund. Efter att ha läst text på sådant sätt, prova att titta mot en vit yta. Ni kommer att se varenda mening i ögonen mot den vita ytan - på samma sätt som när man blir bländad.
Jag såg nu att det går att aktivera snabbsvar. Helrätt, det borde vara default påslaget. Mina synpunkter på textfärg och bakgrund står dock fast. Mörk bakgrund och ljus text är rätt så besvärande. Sedan så är fonten riktigt stor i nuläget. Borde ställas ner, kanske ner till inläggens normala fontstorlek?Ber om ursäkt för de gånger när jag klankar ner på saker som är möjligt att ställa in själv. Det beror på att jag inte är någon forumguru på något sätt.