0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det hade onekligen varit en fin service.
Jag får gratulera dig, Viktor, för allt du förklara här på bimmerforum, det finns inget företag som gör det du gör med allt förklarningar på en bilsajt.Dina info är värd Guld ska jag tala om för dig.
För mycket skillnad mellan fram och bak för min smak, mycket kant bak och ingen som helst fram. Centrumet sticker ju till och med utanför fälgkanten. Lite skillnad skall det ju vara då bakfälgarna är bredare men inte så här mycket.
Det är så det ska vara, så hade jag på min förra E90. Att fälg-offsetten/läppen/kanten ser ut som det gör beror på att fälgarna bak är bredare.
Om du läser resten av vad jag skrivit med så ser du att det är just det jag skriver, men i detta fall är skillnaden för stor enligt mig. Riktigt bred kant bak och ingen alls fram, jag vill ha ingen alls både fram och bak eller smalare kant fram och bredare bak.På tal om fälgar, vad säger Schmiedmann om att ta hem ex. Varrstoen fälgar. Jag är helt såld på japanstuk fälgar men Rays och Work fälgar kostar ju en hel del. Rota finns ju, de har en del kopior på Rays fälgar men endast till M3.Tror det är fler än jag som skulle vilja ha en uppsättning Rays eller liknande på sin BMW.
Kanske nånt anlädning till olika storlek för fälgar fram och bak?