0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Bytte precis ut mina xenonkit från xenonkungen.se.Köpte dessa (CANBUS), fungerar perfekt för mig. Titta på priset, det är alltså för två ballaster:http://www.ebay.com/itm/270939294556?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Sedan köper du förslagsvis H7R-lampor för reflektortyp (el. vilken modell du nu har)Med vänlig hälsningThomas
De fungerar nog alldeles ypperligt. Köpte själv ett vassare kit förut (som jag lämnade tillbaka). Var tvungen att koppla in en matning till/från batteriet nämligen osv. Kolla upp det innan (om du inte vill hålla på och fixa lite själv). 35W-kiten jag har köpt har alla varit väldigt smidiga att montera. Mitt val mao. Ang. dina reflektorlampor (därför jag nämnde just R-versionen, obs kontrollera din lamptyp innan beställning):"Vad är skillnaden mellan på H7 och H7R?Reflektor och är för fordon med öppen reflektor. Bilar med öppen reflektor skall därför välja H7R xenon lampa, medan bilar med projektorns lins skall välja normal H7 xenon lampa."www.xenonkungen.se
Du ska då ha H7R-lampor. För att minska bländningsrisken.
Jag måste bara flika in att det känns som att angripa problemet från fel håll att byta till starkare/bättre lampor när problemet egentligen sitter i reflektorn. Riktigt intressant hade dock varit att byta insatserna och plussa på med ett sådant här kit.