0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Trevligt med lite E30! Är det verkligen bara jag som föredrar E30s utan M-Tech paketet? En E30 utan M-tech front och sidor men med is läppen i fronten, det blir inte bättre än så.
Trevligt med lite E30! Är det verkligen bara jag som föredrar E30s utan M-Tech paketet? En E30 utan M-tech front och sidor men med is läppen i fronten, det blir inte bättre än så. Nej de e inget fel att ha utan heller sen e de ju lite beroende på vilket stuk en vill ha med
Läckert!!! Hade en 318 med samma exteriör, tyvärr var det något stolpskott som snodde is-läppen..... hur jävla snål får man bli E30 Är bland det snyggaste som gjorts, alla kategorier! /Otto
Stor motor liten bil, gillas! Är den reggad med motorn? Jag föredrar dem nog så här jag också. Eller ännu bättre, i Alpina-utförande.
Ser duktigt fräsch ut! Kommer absolut följa tråden, har alltid gillat e30, helst MED M-tech II då, hehe
Kul, E30 är fin som modell och just denna vagn ser ut att vara välvårdad. Detta kommer följas. Med vänlig hälsningThomas
Ja de har jag med vart ute för väldigt tråkigt o så såg man den på en annan bil o så va den signal orange med och döm hade inte lackat om den heller..Ja e30 är en av dom snyggaste
Du hämtade inte storsläggan? /Otto
Bilen är snygg, men i min smak, utblås bak tillhör inte bilen, snyggare med typ M5 utblås.