0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tja, just nu e d ett vilande projekt me E3, e upptagen me brukissarna just nu bygger ja om min e36 320 te 325 me zf låda o annat tråden e uppe här om d skulle intressera o så e d frugan 325 som hon ärvde efter mej som behöver lite rikt och lack men efter dessa ska ja ge mej på E3 nu har stackaren stått ute utan omtanke sen ja minst 2005 lr om d va 2003 kommer inte ens ihåg (bilen har vart me länge iaf).Min e en som ja skrev tidigare E3 2500 -69 Automatic me ZF 3 växlad automatlåda som ja tänkte kanske konventera till manuell men d osäkert än.d jag saknar e väl mest plåtdelar då dessa e svåra o få tag på i ok skick och sen när den ska ner i molekyler blir d säker massa annat men d ja e mest rädd för att repsatser o annat som kanske redan har utgått från bmw sortimentet.D mesta har jag tänkt att renovera istället för att byta ut så som, huvudbromscylinder, bromsok, motor, topplock, förgasare mm.faaan va d kommer kosta tid o pengar men d e den bilen värd. Kom på att d e främre delen precis efter grenröret jag saknar som e helt sönderrostad resten av avgassystemet e i rostfritt.DU MÅSTE FORTSÄTTA ME BILEN DETTA KOMMER FÖLJAS din sjuke faaan hehehehe
Riktigt trevligt projekt och vilket underbart morr från motorn sen
Avgas (byxrör) fram ok med ventilreade skivor och huvudcylinder finns änså länge. Renoverade grejer som har suttit på min bil före uppdateringar.Blir det orginalrenovering?/Otto
Trevlig sportratt!Det gäller att veta vad men gör med växellådan så att man inte går vilse men du vet vad du gör vilket är en fördel.
Oj oj! Det är lite överkurs med v-lådor men det gäller hålla koll på vad man har alla delar!
Mmmmm, nytt lättat stål svänghjul Om någon är sugen på ett aluminiumsvänghjul och dessutom är lite händig har jag ett sådant över där ett av styrstiften lossnat.Kan säljas för en i sammanhanget rimlig penning./Otto
Passar den på M10?