Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: E46 Fälgar - vad säger ni?  (läst 10211 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad azmaz

• BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 104
  • Kön: Man
SV: E46 Fälgar - vad säger ni?
« Svar #15 skrivet: mars 02, 2011, 17:38:47 »
Personligen skulle jag välja polerade!  :) Snäppet vassare än de antracitfärgade. Som å andra sidan skiljer sig från mängden mer...svårt det här! Blir intressant att höra vilka du slutligen valde.

Mvh:
Thomas

Tjaba :) Kul att du hänger med haha. Beställde mattsvarta nyss så bilder kommer när de är i Sverige :)

Utloggad azmaz

• BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 104
« Svar #16 skrivet: mars 02, 2011, 17:44:10 »
E46 Fanatics?? Vad är det för ett ställe…  ::)

Har hängt där länge men tröttnade på alla 16 åriga pojkspolingar som fått bilen av pappa och nu kan precis allt om BMW. Inte skulle man vara rädd om sin bil eller, det var bara något skit som skulle köras som den vore stulen.

Jag hade valt Gunmetal, fast det kanske jag inte skall skriva här för du köper ju just den fälgen jag varit sugen på i mer än ett år och sätter på en silver E46, då kan ju jag inte göra samma sak.  ;)

Haha seriöst. Sen när börjar man sätta dekaler lika stora som Politikernas ansikten före valen på sin bakruta...i snedden :P

Och så klart så beställde jag just de som du ville ha. MEN...de sa en grej som kasnke "lugnar" lite  :D De sa att de hade "sent many sets of rims to Sweden" vilket betyder att JAG inte är ensam om de så det är bara att beställa. För att jag har letat ett bra tag nu men hittade inga finare än de så det blev Mattsvarta.
PS: E46fanatics.com är bra om man ska söka nåt, men itne om man vill ha råd, de är så jäkla stolta av sig och "kan" allt som du sa så det spricker. Men om jag kör förbi Elmia eller nån BMW träff så kan du ju kolla på de, och om du tyker att de är varda pengarna så är det bara att beställa. 8100kr till dörren (utan tull) keep it gangsta´ 8).

/R

Utloggad Fredrik M

• Moderator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 2950
    • malvefors.se
« Svar #17 skrivet: mars 02, 2011, 19:19:18 »
Haha seriöst. Sen när börjar man sätta dekaler lika stora som Politikernas ansikten före valen på sin bakruta...i snedden :P

/R

Jag har aldrig gjort som alla andra… och det är ju inte direkt så den tar upp hela bakrutan. Så att den är stor som en valaffisch kan jag inte hålla med om.
BMW 125 iC 2011, Volvo XC70 2.5T AWD 2003 & Volvo XC60 T6 Recharge AWD 2023

Utloggad Gemini__

• Moderator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 3257
« Svar #18 skrivet: mars 02, 2011, 19:48:36 »
Härligt, de är läckra!

Blir skoj att se dem monterade på bilen sen.

Mvh:
Thomas
X5 E70 4.8iA
X5 E53 3.0l
M5 E34 -95
VW Passat 2.8l V6 4-MOTION

Reklampartners