0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Nu, det måste vara som att åka i en Ferrari, eller?
Välkommen på en tur om vi ses nån gång
Tyvärr tror jag det är ofrånkomligt att folk inte kan glädjas åt andras lycka, tyvärr. Det du ser nu är ett uttryck för avundsjuka, om du frågar mig. Även om det inte är det lättaste så bör man ta det med ro och istället inse att man har något speciellt. Mvh:Thomas
Inget att bry sig om Dieselkungen. Det finns så många förstå-sig-påare på nätet, en del av dem har inte ens körkort... Jag tycker ditt projekt med BMW´n är riktigt seriöst, du kör med den och sätter tider, du har x antal bromspapper och du delar med dig. Hur många gör så? Fortsätt på den inslagna vägen, skitsnackarna är det ingen som minns ändå.Förr i tiden var jag väldigt aktiv på div. F1-forum, där kunde man snacka om sandlådenivå. Med facit i hand var det inte så konstigt, för många av experterna var inte äldre i verkliga livet, inte ens kört hyrkart. Zatzy har jag aldrig gillat av den anledningen. Visst finns det seriösa människor där, men de oseriösa och okunniga som inte tillför något kan jag bara inte med. Autopower lider av sin storlek (många användare = fler idioter) och de ansvarigas sega reaktioner.Det finns två forum jag nu för tiden är mer aktiv på. Detta och rejsa. Här råder en skön stämning och dess litenhet ger inte utrymme för korkade användare. Rejsa har en regel om att det fullständiga namnet ska vara användarnamn eller synas i din signatur, att man inte är anonym gör att det blir 100% seriöst. Visst kan folk gnälla på varandra där också, men det är ingen sandlådenivå.
3:e filmen från bänkningen, helt sjukt
Dom 2 filmerna från race på motorväg där köra med Partikelfilter och org Avgassystem endast en test fil
Ok, trodde att partikelfiltret var bortplockad. Eller som du kallar det för "astmabroms"