0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag körde en 6000 kronors 525 e34 en par vintrar. Funkade perfekt förutom att man kör fast väldigt lätt när det var dåligt väglag. Kom inte ur parkeringsfickan ibland
Glöm inte att uppdatera i tråden nedan när du köpt dig din pärla. =)http://www.bimmerforum.se/index.php?topic=782.15
Jag älskar E34 vintertid! Väghållningen är perfekt, extremt vägsäker och välbalanserad, m.a.o. kan man både köra tryggt (om man är snäll på gasen) och leka med långa härliga kontrollerade ställ! Visst kan drivet vara lite sisådär i lite mer extrema situationer, men det gäller ju alla RWD och är ändå ljusår bättre än E30 och E36 Compact som ärligt talat är kul men rätt jobbigt nervösa om man ska köra lite längre. Jag har på mina 5st E34 heller aldrig haft problem med frusna dörrlås, bara en sån sak är guld värd. Dessutom kommer värmen snabbt med M60. Men de jag hittat hittills verkar vara färdiga för pressen. Ska jag absolut göra då jag hittat något.
Vi får hjälpas åt Davve!
Jag har tycker att saabar är bra som vinter häckar. (99 och 900 har jag haft)Bra värme, felhjuls driven, lätt lagade och kostar näst intill ingenting i inköpDelar finns de i överflödOch kalas skoj när man lärt sig vänsterbromsa