0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Läst att du går i bytestankar? Behåll! Denna är den sista 5-serien som är en riktig körmaskin, nyare M är jättecoola bilar men alltför digitala! Och vad ska du då toppa den med? E90 M3 möjligen som går att få med manuell låda men där byter man bara lite utseende och körkänsla för prestandan är i stort lika.Ska du ändå sälja en vacker dag, låt mig få veta först så får vi se om jag har pengarna liggandes då. [size=78%] [/size]
Vet inte vad stämplar kan vara värda på en 13 år gammal bil (min 525'a e en 01'a 19000 mil), är det folk som vet vad dom vill ha så är det troligen inget problem om man har koll på vad det är för typ av säljare, å stämplar säger inte allt de heller, vet jag av egen erfarenhet.Arkiverade själv service boken vid inköpet av denna vagn eftersom jag servar själv (dock kan och vill inte alla det av olika orsaker) och jag spar alla kvitton med milnoteringar efter utfört arbete. Kommer nog att behålla bilen så länge jag kan hålla koll på rosten som börjar titta fram på en del ställen, mest beroende på att bilen går året runt att det rostar.Behåll M5'an då det är den sista riktiga M5'an enligt min mening å se till att vara säker på hur servicen görs.