0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har du fått några besked från ESS när det gäller service? Jag antar att det finns ett visst serviceintervall på kompressorn? Hur är det med service bortsett från kompressorn, rekommenderas någon annan olja t ex?
Tack för filmerna, man ser nu vilken hög klass denna vagn verkligen håller. Att den därtill ser riktigt brutal ut gör inte saken sämre.Mvh:Thomas
Är det kompressorn som låter så mycket
Jag tror inte att kompressor ska låta så, har själv haft ett par Mercedes med kompressor och de lät inte mer än en bil utan kompressor bortsett från avgassystemet.
Wow...det lät härligt!! Vi måste fixa så att du kan göra lite vettiga accelerationstester.
Jag kan inte sluta lyssna på det härliga vinande ljudet från kompressorn. Ska höra mig för ifall någon har en en prestandamätare ..då ska det bli acctester!
Fick nyss veta av min kompis Fredrik M, att han har en testmätare i sin mobil som vi kan använda och göra lite tester ..Yes!! Han kommer nog snart och hälsar på, då ska det testas!
Låter bra. Hör av dig till mig innan du postar någon tråd. Mitt PM du vet...
Jepp, vi kör en runda med mig i passagerarstolen och mäter lite. Har testat lite med min egen bil och iPhonens mätaren stämmer förvånansvärt bra.