0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag har börjat snickra hemsida också...Tar lite tid när man samtidigt ska jobba och renovera hus...men det är strax klart med ett utkast..
Haha jag får det inte som jag vill, jag måste ta hänsyn till frun
Då kommer en liten uppdatering, stadgar osv är inskickat för några veckor sedan så vi väntar bara på "regbeviset". Steg 2 kommer att sätta ihop ett utskick till alla 8-ägare där vi presenterar vad, hur och varför i samband detta kommer det att finnas en hemsida med info om klubben. Vår ambition är att komma med på 8er.org där det redan finns ett skandinaviskt forum för att inte nämna resten av klotet. Kompetens, nätverk, arrangenmang mm på ett ställe. Man behöver inte äga en 8a för att regga sig där.mvh Daniel
Absolut, så var tanken från början. Men med tiden så inser vi att det inte är någon ide att upppfinna hjulet en gång till. Aktiviteten på BF och AP rörande 8-serien är låg räknat till besökare och inlägg rörande 8-serien. Det som lockar är ett enda stort gemensamt forum för hela europa endast för 8-serien. Ett sådant existerar redan och har en skandinavisk del så varför inte ta del av den?Ap och Bf fyller redan en bra funktion men finns chansen för oss som klubb att få tillgång 8er.org så ser vi bara vinster för medlemmar och andra intresserade av E31 med tanke på kompetens, intresse, gemensamma träffar och nätverk.mvh Daniel