0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Sweet! En liten filmsnutt med öppna spjäll skulle sitta på sin plats.
Man ser att det rör sig! Hur är känslan att köra på en bana, det har jag aldrig gjort och skulle gärna vilja testa nongång.
Jag kan säga såhär, det finns inget bättre.Många tror att man måste lägga ner en stor summa pengar på väghållning för att det ska vara underhållande men det stämmer inte.Jag kör med vanliga sänkfjädrar och resten är original chassi.En uppsättning R-däck skulle jag dock rekommendera då det blir 100% roligare på en gång.Man utvecklas otroligt mycket som förare för varje varv man kör och man lär sig alltid något nytt så man tröttnar aldrig =)
Jag hade själv inga tankar alls på att bygga vidare på chassi m.m. för att förbättra väghållningen men efter denna säsongen med mycket bankörning så är det vad jag kommer att fokusera på i första hand till nästa år.
Här kommer en live update från Gotland Ring =)Det regnade igår kväll när vi kom hit och gick på banvisning.Det var blött i morse men det klarnade upp snabbt och banan var torr vid andra passet.Vi hade ca 3 pers på plats som har kört här innan och för resten var banan helt ny.Banan kan beskrivas kort och snabbt som en av de svåraste banorna jag kört.Men det är roligt när det blir en utmaning att ens lära sig banan.Det finns inget riktigt rätt spår för det finns så många olika sätt att köra banan på och det är helt enkelt bara att testa sig fram till det som känns bäst.Jag kan rekommendera den starkt så ni som får ett tillfälle att åka hit, gör det!Nu ska jag återgå till min San Miguel =) Njut av de underbara mobil-bilderna.