0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag är inte alls avundsjuk! Spring-Break var långt mer poppis än jag kunde ana och någon plats fanns ej när jag skulle boka. De tog visst slut på 30h! Funkade bilen till belåtenhet på bana?
Härliga fortåkar-bilder från Gelleråsen! Tycker absolut GTR-huven gör sig bra på bilen, gör bilen ännu lite mer rå. Jag röstar för att den ska lackas i bilens färg, kontrasten mellan kolfiber och bilens mörkgrå är för liten och det ser enligt mig ut som en överdriven nyansskillnad i färg bara.Kommer bilen till Mossen den 3 juli?
Antar att det är Anderstorp du menar?I så fall så JA! Ska bli hur roligt som helst.Ska du dit?Köra?Mvh
Ja, Mossen = Anderstorp. Är anmäld och klar för gatbilskörning. För egen del blir det riktigt spännande, det är "ban-oskulden" på bilen som ska tas och jag själv har inte rattat bana eller mellan konor på över fyra år. Så långa rakan blir fin att släppa förbi andra ekipage på.
Ok det kommer bli riktigt nice =)Har aldrig kört på anderstorp faktiskt så det ska bli riktigt kul.Har du kört där innan?
Har inte heller kört där men ser fram emot det trots liten motor och långa rakor. Finns rejält doserade kurvor där man kan få med sig mycket fart, blir en intressant upplevelse. Dessutom Sveriges enda F1-bana!
Hade du roligt i lördags eller?Vilken bana! Helt klart en av de roligaste jag kört hittills.Lite väl varmt var det dock (ca 35grader) =)