Warning: ob_start(): class 'Closure' does not have a method '__invoke' in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 499

Notice: ob_start(): failed to create buffer in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 499
Apples nya Ipad

Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Apples nya Ipad  (läst 2136 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad franke

• Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 1109
  • E61 520d M-sport
    • Carstuff.se
Apples nya Ipad
« skrivet: januari 30, 2010, 13:50:16 »
Vad tycker ni om denna? http://www.apple.com/se/ipad/features/
Med deras fina gränssnitt tror jag den blir bra

Driver webshopen www.carstuff.se

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 10081
  • Kön: Man
SV: Apples nya Ipad
« Svar #1 skrivet: januari 30, 2010, 14:10:07 »
Kan vara en trevlig leksak eller nästa julklapp. 8)
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad mv70

• Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 299
« Svar #2 skrivet: januari 30, 2010, 14:16:24 »
Opraktisk utan skyddande lock för skärm. Hur packar man ner den utan o repa skärm.
Nä behåller nog min laptop..

Utloggad mv70

• Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 299
« Svar #3 skrivet: januari 30, 2010, 14:26:23 »

Lite för stor att ha i fickan ochså som en iPhone  ;D

Utloggad andreas_lofgren

• BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 669
  • <>
« Svar #4 skrivet: januari 31, 2010, 00:16:38 »
En gigantisk Ipod Touch är vad det är. Känns inte direkt som ett alternativ till en pocketbok direkt vilket ju är vad den vill ersätta. Paden kräver ju en hel ryggsäck för att kunna förflyttas ordentligt utan repor.

Nä, jag är skeptisk! som Dr Dengroth uttryckte det.
//Lövet
I garaget: BMW Z4 3,0

Utloggad Davve

• Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 1586
« Svar #5 skrivet: februari 01, 2010, 19:51:50 »
Någon revolution verkar det det väl inte direkt vara som det påståtts på håll innan lanseringen? Jag ser det bara som en gigantisk Touch, eller är jag unte och seglar?
Sedan har jag också läst om en del kritik, bl.a. att Apple har möjlighet att gå in i var och en Ipad, för att exempelvis få bort "illegal" musik. Känns 1984...  :o
Jag får utforska lite mer om denna, vi funderar nämligen på en bärbar dator framöver då ombyggnationen av huset inte rymmer någon plats för stationär maskin, och vi vill inte ha den i sovrummet! Kan ju ändå vara ett smidigt alternativ till en laptop?
BMW 318ti Compact (trackday-toy) -95
Volvo S60 2.4t -02 //  Audi 80 1.8S -89 // Chevrolet Van G20 (kompisprojekt) -88

Utloggad andreas_lofgren

• BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 669
  • <>
« Svar #6 skrivet: februari 01, 2010, 20:31:21 »
Kan ju ändå vara ett smidigt alternativ till en laptop?

Den har samma operativsystem som en iPod så jag tror dessvärre att den inte kommer kunna ersätta en laptop. Bland annat så saknar den stöd för flash så en stor del av webbens innehåll kommer du inte kunna titta på.
//Lövet
I garaget: BMW Z4 3,0

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 378

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 378

Utloggad Mixtus

• Senior
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 368
« Svar #7 skrivet: februari 02, 2010, 05:22:21 »
Fler som inte gillar ipad:

Hitler responds to the iPad

Utloggad Leif L

• Trusted Member
  • BMW Senior Medlem