0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Visa mig i en fräsch 525 E34 för 20.000kr och jag köper direkt! Men de som ligger ute ser verkligen fruktansvärda ut. Jag kan stå ut med repor, lackdefekter osv men totalt sönderrostade dörrar, bakluckor osv det funkar inte. De flesta 525or jag hittar ligger dessvärre i den kategorin
Låter som att det där med 2.6 är något jag hoppar över... Det jag letar efter är en bil som bara fungerar, den ska endast användas för att flytta min häck till Bauhaus under några månaders tid och sedan säljas. Men samtidigt är jag alldeles för bilintresserad för att åka runt i vilken häck som helst.Fler tips och erfarenheter uppskattas. Ös på bara!
VW Passat... lastar mycket, trevlig att köra. 1,9l TDI - låg bränsleförbrukning.
Där sade du något bra, en sådan kombi med 90hk TDi, runt 94-96 är prisvärda laståsnor.
Jag var själv mallig över att jag aldrig haft en Volvo, och skulle minsann inte ha en heller. Men när min 855 fyndades ut på Blocket kunde jag inte stå emot längre.
Måste ju gå att fynda på franska bilar, de brukar vara riktigt kalla påbegagnatmarknaden men borde ge en mer körupplevelse är tidigarenämda Volvo.