0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Som av en händelse hade jag en till uppsättning från nämnda företag liggandes som jag var tvungen att provmontera idag. Tydligen har de uppgraderat bladen då de verkar bygga lite mer på höjden än tidigare, vilket gör att de tar i något i torkararmen. Men bort med några mm med sidavbitaren så fungerade det även med dessa. Räckte med att modifiera en liten del av bladet, där armen låg emot en aning. Vet inte om det syns på bilden men jag råkade ta bort material från en längre sträcka än nödvändigt.Med bladen från biltema slipper man göra någon sorts bearbetning öht.
Hmm, måste nog kika lite närmare på hur mina torkarblad ser ut innan jag kan svara på dina frågor.Men eftersom du fått pengarna tillbaka kan du bortse från dessa blad och istället inrikta dig på biltemas variant där du inte behöver modifiera något öht som sagt. Vad jag har sett har de inte ändrat utförandet något vilket medför att det är det bolt on.Mvh:Thomas
Hur har det gått med torkarbladen? Blir det avställning över vintern? Blir alltid lika imponerad när jag ser din utrustningslista.
Det var länge sent att du inte skrev någonting, hur har du det, har du kvar pärlan?