0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
105Ah på 330/167/229 med 810 i kallstartsvärde.. så de känns ju som ett mkt bättre batteri, men o andra sidan ju mer Ah ju bättre
jo men fysiskt får ja plats med [L x B x H] 345 x 170 x 230 tex får man bara reda på maxbredden på batteriet och kan utnyttja hela längden på baljan kan man ju kasta ner ett 130Ah som är 345/170/282, men de har bara 460 i medans de finns ett 105Ah på 330/167/229 med 810 i kallstartsvärde.. så de känns ju som ett mkt bättre batteri, men o andra sidan ju mer Ah ju bättre
jag vill ha CCA, men jag vill ha så mkt Ah som möjligt, då bilen har mkt utrustning som drar ström även standby, men samtidigt vill ja ha CCA för att start i alla väder då den kommer förbli org vad de gäller elförbrukaremen ja vill ha ett så stort batteri som får plats fysiskt på org plats då ja inte har en blekaste hur stort de får plats?