0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Är det grövre BMW originalkrängare du skaffat dig? Fram eller bak? Blir intressant att läsa om intrycken efter byte.Själv har jag på min Compact den grövsta original som fanns redan original, men bak finns det en grövre som satt på 323ti, och jag har lyckats komma över en sådan. Men den är varken hämtad eller monterad ännu men det ska bli kul att testa skillnaden.Tyvärr är ju ordentliga uppdateringar på denna front ganska dyrt. 5000kr ungefär ligger en uppsättnigar H&R-krängare på. Känns rätt saftigt när man kan få halv-vettiga coil-overs för samma pengar. Förvisso är de rejält grova och justerbara, men ändå.
skulle tydligen inte vara bra med den grövre bak också enligt dom som vet:P
Inte för att jag är någon expert på 1-serien, men normalt sett beror det ju på vilken karaktär man föredrar. Överstyrt eller understyrt enkelt uttryckt. För att behålla bilens grundkaraktär bör man följa efter i andra ändan om man bara uppgraderar i en ända. Generellt sett alltså.
Snygga! Hur många lås måste du ha på varje fälg för att inte blir av med dom?