0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Qbone.. Yess fortfarande 197hk i dom. Lite trist att dom inte uppdaterat 325d motorn något :SOm jag skaffar V-Tech märker du vid vägen om vi ses.. Kör du ifrån mig så har jag orginal - men får du se mina röda bakljus så har jag ju V-techat Jag kommer inte att berätta vilket förrän du har fått märka av det "den hårda vägen"
Haha rätt tänkt.. (tror iofs att du får pisk även om du har V-Tech i din o jag i min - men det är ju bara min teori så det lär väl visa sig i framtiden.)
Länge sen sist nuNu var det ett tag sen det hände något men härom veckan var jag på BMW och fixa en grej så jag frågade om det kunde bli något trubbel med garanti om man sänkte och skaffa 19", men det var inga problem alls sa han:)Kolfibergrejerna är försenade som vanligt med nu har jag iaf fått ett mail som sa att grejerna var klara att skeppas! får väl se när det kommer...Inget nytt om fälgarna än så länge, men dom borde inte vara på G än på några veckor.
Har du nånt bild på beställda fälgar?
Mycket snygga! Blå färg runt om, är det lack eller klistrad skydd som du drar av?