OK...jag förstår din synpunkt. Enligt din uppfattning så skall galleriet vara till för medlemmarnas bilder på sina bilar medan du efterfrågar ett forum för mer allmänna bilder tagna vid olika events, utflykter och träffar?
You got that right man

Och inte bara bilder på events, utflykter och träffar... Jag menar även när man varit ute en eftermiddag med sin pärla, och jobbat lite för att få till just "det där!" kortet som man alltid söker. Eller visa ett gäng bilder på sin nya pärla. Titta på:
http://www.zatzy.com/media/353315-bmw-135i.html för ett BMW exempel på hur jag tänker mig att en tråd under Foto kan se ut.
Sen även om jag som medlem vill kunna visa upp min bil - så vill jag inte lägga den under "galleriet". Det är svårt att få kommentarer och diskutera lite runt den.
Då ser jag hellre ännu en forumsavdelning för detta där man helt enkelt gör en tråd som man döper till "NiKeMaN - BMW 325d Touring 2010" eller hur man nu vill att det ska se ut. sen så gör ajg en egen tråd där jag lägger upp text och bilder på min bil, och "presenterar" den med både text och bilder för dom andra användarna. Då kan dom även fråga, prata och diskutera i denna tråden och man bygger ännu mer på sammanhållningen.