0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Har också suttit löst en gång...och i framtiden så hänger säkert AP på en skör tråd om de inte gör en förbättring av sidan. Har tidigare varit betalande Pro men inte numer sedan en längre tid. Inte en krona kommer jag att betala för detta uråldriga sida som inte har sett en uppdatering på år och dagar. Det är en kort tidsfråga att jag lösgör mig från AP.
HejJag måste bara fråga varför ni är så rädda för att man länkar till andra forum eller hemsidor?Är ni nån sorts diktatur på Autopower?Sen, varför kan man inte posta bilder i forumet?? Det är enligt mig en basgrej man har i ett normalt forum. Även citera andra inlägg så man fattar vad som hör ihop.Som sista grej, är det inte dags att uppgradera hemsidan till något lite mer modernare?Är riktigt tråkigt att ni heller inte våga diskutera förbättringar eller ta kritik eller sånt i forumet.Normala forum anser att sånt är bra och lyssnar på sina användare, ni gör det tydligen inte.Verkligen patetiskt det är... Jag har dock hittat ett alternativforum och slutat använda er sida, men ville svara på ett inlägg nu och fick säkert skriva om inlägget 3 ggr, men det togs bort på en gång... Helt i stil med Autopower-diktatur.