0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Vi har valt att separera t ex de olika modellserierna i 3-serien, detta för att medlemmar med gamla 3-modeller lättare skall hitta sina trådar. Samma sak i de övriga forumen. Har man ETT en enda forum för ALLA 3-serier så blir forumet självklart mindre på höjden.Genom att använda oss av underforum så anser vi att man lätt hittar det forum man är intresserad av.
Jo jag förstår precis hur ni har tänkt. Och jag har även framfört mina åsikter tidigare i en gammal tråd såg jag i min historik.Även om ni har mååånga kategorier - så är nästa problem att det fortfarande tar "för mycket plats" på höjden. Man borde kuna dra ihop det lite och få ett "mindre högt" forum med lite mer genomarbetad design?Och även om man har modellspecifika forum - så bode man ju kunna slå ihop några av dom andra forumen?Dessutom när man har modellspecifika forum så sitter man (iallafall jag) sällan och läser om andra modeller än just E90 då. Men jag kanske vill läsa och svara och frågor på och om e36 och e46 ocskå - men av "lathet" går man inte in på dom undertavlorna som ni kallar det då man egentligen bara är 110% intresserad av sin modell, e90 i mitt fall.Likaså sitter jag ju även innne med en hel del kunskap om E46 framför allt... Så då missar man ju även information från användare när man har så många undertavlor?!Som sagt - försöker framföra konstruktiv kritik. Hoppas det tas på rätt sätt.
Rent strategiskt är det osmart att sprida ut alla inlägg så här i början till en massa olika kategorier.Det ger skenet av att kategorierna i sig inte innehåller så mycket och då känns det som om aktiviteten på sajten är låg.Om man istället koncentrerar inlägg och svar till färre kategorier får du istället ett positivt gensvar då det andas mer aktivitet.
Vi tar dina synpunkter på allvar, självklart. Jämförelsen med zatzy haltar lite eftersom zatzy inte är ett modellspecifikt forum och därför saknar man också anledning att ha modellspecifika modellforum. Det ger självklart ett mindre forum "på höjden".Forumkonstruktionen är INTE huggen i sten. Vi är öppna för förändringar om dom är praktiskt möjliga. Konkreta förslag emottages gärna.
Som sagt - försöker framföra konstruktiv kritik. Hoppas det tas på rätt sätt.