Tråkigt när detta händer!

För 10år sedan Martin bildade ett stående BMW träff i Göteborg, mycket trevlig träff.
Träffen publicerade på AP och skrev också på olika forum under rubriken: Stående BMW träff i Göteborg.
Träffen blev så populär att en AP Crew (Erik) ändrade rubriken mot: Stående Autopower träff i Göteborg, Varför?
Kan säga att Autopower inte har någonting att göra med träffen, varför tog det åt sig? Jo! Bara för reklam för AP
Vi träffades varannan vecka, träffen blev så trevlig att jag föreslog att träffa varje fredag på Burger-King Eriksberg, förslaget adopterades med desamma, sen dess träffas vi varje vecka vilket gör också att jag är med varje vecka sen 10år tillbaka.
För två veckor sedan var Erik med på träffen och hade då vänligheten att bjuda in honom till att komma och dela på tårtan.
Nu är det 10år jubileum och tänkte den 16e bjuda på en stor tårta och kaffe men plötsligt kom Erik bakom min rygg och fick för sig att bjuda på hamburger, glass och kaffe samma kväll vilket blev för mig ett slag i ryggen (allt detta gör han det i AP’s namn.)
Kan säga att han till och med tänker passa på och marknadsföra AP och plocka nya betalande medlemmar. För jävligt tycker jag!!
Kan säga att Erik är i stort sätt aldrig på träffen och undrar hur kan han göra så.

Resultat av det: grund av Erik agerande bestämde jag mig att backa med tårtan med kaffe och inte komma eller på träffen den 16e.
Hoppas att ni andra som är med på träffen kan förstår mig och förlåta mig att jag inte kommer.