Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: BMW M6 demolition.  (läst 2273 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 378

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 378

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 378

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 378

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10055
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
BMW M6 demolition.
« skrivet: september 22, 2013, 17:51:12 »
Sund för bilen. :(

Protestaktion vor der IAA Frankfurt am 14.9.13 : BMW M6 wird demoliert! (The video's owner prevents external embedding)
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Nikk_e46

  • BMW Senior Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 295
  • Karma: +7/-0
  • Kön: Man
  • Taxidriver
Sv: BMW M6 demolition.
« Svar #1 skrivet: september 24, 2013, 05:50:47 »
Ja så kan man ju också demonstrera?  :o
Står i texten att det var fel på den som bmw inte ville erkänna, då datorn sa att allt var normalt, dock står det inte vad det var för fel.. Tror dock inte den behandlingen löser problemen ;)
Mvh Niklas
BMW 318Ti -95 Hellrot

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10055
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
BMW M6 demolition.
« Svar #2 skrivet: september 24, 2013, 07:22:04 »
Tråkigt att man behöver gå så långt p.g.a man är missnöjd med en sak.
Snart är det här också när det är Volvo mekaniker som reparerar vara BMW.
Förmodligen är det en som har gott om pengar och är mycket arg, så skulle jag inte våga göra med en så pass ny bil däremot varför tänkte jag inte på att göra så med min 750 E32.
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

 

Reklampartners