0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Varm välkommen!!! Fy faaaan va nice! Kommer att följas! Inte många kvar av dessa skönheter
Enkel panel var det på den tid, kul att se det.Efter 99999 -> 00000
får man fråga vart du fick tag på bilen och ca pris för objektet? vet att dessa frågor brukar vara känsliga men e nyfiken, hur e d me delarna till dessa ? finns d att få tag på ? lr måste man tillverka egna ? Hur lång tid räknar du med innan den blir "färdig"? såg att bromsarna var nya lr e dom bara renoverade oxå? Skriv ner allt och berätta för oss allt e du snäll ( iaf för mej tack allt du vet om bilen, lite historia vart den kommer ifrån mm. hur mycket är redan gjort på bilen , hur mycket kommer att göras på bilen mm ALLT !!
härligt hehehe skulle gärna byta min 2500 mot en sån här hehehehe nä mitt nästa projekt ska börja nästa år då detta året har varit full me olika småprojektoch då blir d renovering av min BMW E3 2500 Automatic -69 är bara rädd att d kommer ta många år innan den blir fin och åter körbar, senast körbar var runt 2002-2003en tråd om den kommer upp då oxå till dess får man nöja sej me att följa andra Oldtimers väckas till liv
Intressant projekt som måste följas! Kul att se lite äldre Bimmers fixas och donas med, inte bara nyare