Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Efterlysning!  (läst 1352 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Leif L

• Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 538
  • Kön: Man
    • www.e28klassiker.se
Efterlysning!
« skrivet: februari 18, 2013, 14:02:19 »
Kontakta Markus Hermansson (Det var hans fina fälgar) om ni ser eller hör något!

EFTERLYSNING! Natten till måndag 18/2 blev en uppsättning unika AC Schnitzer Type 1 stulna ur mitt källarförråd i Eskilstuna.
Info:

Original var de 8x17 ET 33 men renoverade av mig med dessa specifikationer:

9x17 fram med 2,5" ytterbana
10x17 bak med 3,5" ytterbana
Kromade bultar
Silverlackade centrum + innerbanor (pulverlack)
Tätade med svart tätningsmassa mellan ytter och innerbana (ej på bilderna)
På baksidan av ytterbanorna var det ingraverat 2,5x17 och 3,5x17

Inget annat saknades i vårat förråd och inga andra förråd i källaren vad uppbrutna.

DETTA MÅSTE HA VARIT ETT BESTÄLLNINGSJOBB!

Snälla BOS-folket, håll ögonen öppna efter dessa. Dom är så pass unika att jag faktiskt har en del förhoppningar om att dom hittas.

De renoverades för att säljas (hade redan fått betalt och skulle skicka iväg dom när jag upptäckte att dom var borta) och skulle finansiera renoveringen av min egna E28.

Nu känns allt rätt värdelöst, är så besviken på att sådana människor finns. Och har lärt mig att inte dela med mig av det som glädjer en i livet.
Jag vill inte tro att det är någon här inne som sett bilden med min son vid en av fälgarna och tyckt att det var deras rätt att ta något som var mitt. Men hur annars vet man att dom ligger i min källare?

Kontakta mig på telefon 0736742415. Samtal eller sms går lika bra dygnet runt om tips finnes.
Ni kan också maila markushermansson85@hotmail.com
om ni känner för det, men helst via telefon för snabbast återkoppling.

Utloggad Fredrik M

• Moderator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 2950
    • malvefors.se
Efterlysning!
« Svar #1 skrivet: februari 18, 2013, 17:42:41 »
Surt!  >:( Skall hålla ögon och öron öppna. Håller tummarna för att de kommer till rätta igen.
BMW 125 iC 2011, Volvo XC70 2.5T AWD 2003 & Volvo XC60 T6 Recharge AWD 2023

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 10081
Efterlysning!
« Svar #2 skrivet: februari 18, 2013, 19:36:22 »
Tråkigt när det händer, säkert någon som visste det. :(
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Reklampartners