0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Välkommen till forumet. E36 har fina linjer från start och med smärre modifieringar blir de fulländade. Hur långt har den rullat? Mvh:Thomas
Välkommen på bimmerpower.org! Ebbe.Mycket du har gjort med din pärla, Snygg!Du kan vara av egen erfarenhet en bra tipsare om det man kan göra med sin E36a.Hörde flera som sa likadant som Davve.Tråden kommer säkert att följas av flera E36 ägare. Vi kanske se dig på nästa BMW träff i Eskilstunna?
Kul med bilar som tas om hand. Skippa Powerflex! Inte för att de är dåliga men det finns likvärdiga till mycket bättre pris, nämligen Strongflex som kan köpas här: www.styling4u.se Det finns en hård variant och en mjukare, den mjukare är likvärdig med Powerflex. Har den hårdare på min "banracer" och är väldigt nöjd. Jag köpte mina direkt av tillverkaren: www.strong-flex.eu
Ja tanken är att man skall glida upp nästa träff, hoppas att få ha fått på m paketet iallfall innan dess.
Har läst lite om dessa strong flex bussningar jag med.. om jag har förstått skillnaden rätt så är powerflex från england och strong flex från polen ? (kan dock ha fel) men skall inte vara så stor skillnad?