Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: G-Power M3 720HK dynamit!  (läst 2353 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 10081
  • Kön: Man
G-Power M3 720HK dynamit!
« skrivet: september 07, 2012, 13:34:44 »
G-Power makt växer allt högre och BMW gjort de mest formidabla verkliga dragsters via vev och kolvar direkt från Mahle (en av de största tillverkarna av delar till motorer i världen).
G-Power får förskjutning av 4,6 på 4,0 V8 ursprungliga kompressor kopplad till ASA III t-SK 1723 (ja det är lång) makt 720ch nådde siffran en bagatell på G-Power ..
De luftintagen och avgassystemet har uppenbarligen förändrats.
 ClubSport fjädring och hjul i 20 tums silverstone diamant tillsammans Michelin däck driver allt, slutligen för att minska vikten av kol finns i mängd på bålen, huva och överallt på bilen för nöjet att ögonen som pistolen prestanda är 3.6s för 0 till 100 km / h och 330 km/h som max, vilket lämna mycket gummi efter sig. Något pris är ännu inte klart, några bilder.

Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Smagnuss0n

• BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 100
« Svar #1 skrivet: september 07, 2012, 14:02:34 »
PORR!  :o
Hammarstrand bilvård - AC Service - Bilrekond

ostersundsgatbilar.se

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 10081
« Svar #2 skrivet: januari 18, 2013, 05:31:08 »
Lite smått och gott till din M3, några tusen lappar så är det klart. ;)

G-POWER M3 Kompressorsystem
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Reklampartners