Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Visa din e38  (läst 27673 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 10081
  • Kön: Man
Visa din e38
« Svar #60 skrivet: juli 17, 2014, 22:58:12 »
Välkommen på BimmerPower.org. ;)
Snygg är din 750, hoppas att du trivs med den och kan behålla den länge!
750 är en av mina favoriter, har haft 2st en E32 som jag skrotade och en E38, jag fortfarende ångra mig att jag sålde den, en riktig pärla på alla sätt och viss.
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Das Leg

• Junior Medlem
  • **
  • Antal inlägg: 19
Visa din e38
« Svar #61 skrivet: juli 17, 2014, 23:15:10 »
Tack Alain, ja, jag gillar den, gillar färgen och inredningen är som ny. Kommer behålla den länge ock fixa det som behövs, dock som med alla bilar av den här sorten så är det ju knappt ekonomiskt försvarbart om nåt stor skulle gå sönder, alltså motor/låda, så jag hoppas det inte gör det.

Utloggad Das Leg

• Junior Medlem
  • **
  • Antal inlägg: 19
Visa din e38
« Svar #62 skrivet: juli 17, 2014, 23:25:04 »
Tack Alain, ja, jag gillar den, gillar färgen och inredningen är som ny. Kommer behålla den länge ock fixa det som behövs, dock som med alla bilar av den här sorten så är det ju knappt ekonomiskt försvarbart om nåt stor skulle gå sönder, alltså motor/låda, så jag hoppas det inte gör det.

Finns inte så mycket som kan gå sönder på min dock. Måste vara jordens mest snikutruskade 750. Den har DSP-Stereon, det är allt tror jag. Väger prick 2 ton utan förare :D

Utloggad Lasse-SL500

• Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 551
Visa din e38
« Svar #63 skrivet: januari 24, 2015, 17:57:38 »
Min 740iL -96 med svart nappainredning och konturstolar (sportstolar). Det är bra skick på den, ingen rost alls. Skulle vilja ha en ljus, sandbeige inredning till den med tvåfärgade dörrsidor.

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 10081
Visa din e38
« Svar #64 skrivet: januari 25, 2015, 00:05:11 »
Vacker leksak!
Hade svart i min fd E38 750.
Sandbeige inredning skulle inte vilja har, tyvärr har jag det i min X5, trodde jag att det var snygg med en sådan färg men kan säja att det är ett helvetet att hålla ren.
Nästa gång bli det svart eller grå, får se vad jag hitta på.

Bild på min fd 750 allt utrustning och dubbla glas
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Darth Väder

• BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 180
Visa din e38
« Svar #65 skrivet: januari 26, 2015, 07:42:44 »
Min 740iL -96 med svart nappainredning och konturstolar (sportstolar). Det är bra skick på den, ingen rost alls. Skulle vilja ha en ljus, sandbeige inredning till den med tvåfärgade dörrsidor.

Det är snyggt med svart. Min förr(st)a E38 är svart men nu har jag (tyvärr) silvermetallic. Jag håller även med om att ljus klädsel är snyggare.
BMW 530 xd -08
BMW 760i -07 | BMW 330Xi -00 | BMW 740iA -01 *sålda*
BTG 8:48 (fast på hoj)

Utloggad Lasse-SL500

• Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 551
Visa din e38
« Svar #66 skrivet: mars 02, 2015, 21:32:13 »
Den här tycker jag är tillräckligt snygg för att dela länken. Det är klart den är (för) toksänkt, men den går att höja och sänka. Skicket och putsen på den verkar väldigt fint.

http://www.youtube.com/watch?v=DuZWoGqZJIY

Utloggad Hafgrimr

• Junior Medlem
  • **
  • Antal inlägg: 11
Visa din e38
« Svar #67 skrivet: juli 07, 2015, 23:42:52 »
Min gamla tyska dam, nytvättad :)

Reklampartners