Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Uppdateringar  (läst 2023 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Dieselkungen

• Projektmedlem
  • Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 931
  • Kön: Man
  • https://www.facebook.com/Vtech-Tuning-G%C3%B6tebor
    • Vtech Tuning
Uppdateringar
« skrivet: december 14, 2011, 14:34:41 »
kan ni inte göra så forumet uppdateras fortare finns nån inställning som man kan ändra på detta under admin eller så
Bmw 430D Dieselmonstret 2.0
Vtech Tuning Göteborg
0732-681144

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 10081
SV: Uppdateringar
« Svar #1 skrivet: december 14, 2011, 15:36:44 »
Finns saker och ting som Admin kan göra från AdminPanel och andra saker som man gör från Cpanel, det är lite mer komplex där en SMF support känner sig som hemma.
Den support som titta in har mycket att göra, finns mycket problem som gör att det inte går att uppgraderar per automatisk därmed måste göra manuellt.
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Dieselkungen

• Projektmedlem
  • Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 931
  • https://www.facebook.com/Vtech-Tuning-G%C3%B6tebor
    • Vtech Tuning
« Svar #2 skrivet: december 15, 2011, 13:33:30 »
sen en annan grej jag märkt och det är att när man klickar på visa olästa inlägg sen ditt senaste besök så står det att det inte finns nya medelanden men när man scrollar ner på forumet så finns det ju mängder av nya inlägg ::)
Bmw 430D Dieselmonstret 2.0
Vtech Tuning Göteborg
0732-681144

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 10081
« Svar #3 skrivet: december 15, 2011, 13:44:20 »
sen en annan grej jag märkt och det är att när man klickar på visa olästa inlägg sen ditt senaste besök så står det att det inte finns nya medelanden men när man scrollar ner på forumet så finns det ju mängder av nya inlägg ::)

Jag också märkte den lilla fel men vi får se vad som händer efter uppgraderigen och om felet är kvar. ;)
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Reklampartners