Warning: ob_start(): class 'Closure' does not have a method '__invoke' in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 499

Notice: ob_start(): failed to create buffer in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 499
Fjärrstyrda infällbara speglar :)

Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Fjärrstyrda infällbara speglar :)  (läst 2341 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 378

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 378

Utloggad azmaz

• BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 104
  • Kön: Man
Fjärrstyrda infällbara speglar :)
« skrivet: februari 17, 2011, 19:48:25 »
Nu är det alldeles för tyst här på forumet och tänkte pigga upp er med en rellativ "ny" idé som jag tänkte utföra på min bil. Detta är ingen styling utan mer som en utrustning så därför placerar jag denna tråd här. Men Moderatorerna får gärna flytta på den om de så vill :) Fine by me :P Så bomba på vilken av dessa två allternativ jag borde välja, M3-spegeln eller original aktiga? ;) Alla svar är bra svar oavsett ris eller ros :)

Jag gillar mer M3-spegeln då den är mer "smidig" och "aerodynamik" formad och viks mer uppåt än "fastnar" halvvägs. Vill gärna höra era åsikter, vilken jag borde välja :)

Utloggad azmaz

• BMW Senior Medlem
SV: Fjärrstyrda infällbara speglar :)
« Svar #1 skrivet: februari 20, 2011, 15:21:45 »
Ingen som vill sträcka ut sin hjälpande han? :) Är ute efter M3-Style med värme slinga och infällbara så klart då :)
6 pins connektor.

Mini tipps: "power fold(ing) mirrors" heter det på engelska.

Utloggad Gemini__

• Moderator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 3257
« Svar #2 skrivet: februari 20, 2011, 16:37:00 »
Läcker detalj. Tycker du ska välja spegel i M3-utförande, hade varit mitt val iaf. =)

Mvh:
Thomas
X5 E70 4.8iA
X5 E53 3.0l
M5 E34 -95
VW Passat 2.8l V6 4-MOTION

Utloggad azmaz

• BMW Senior Medlem
« Svar #3 skrivet: februari 20, 2011, 17:24:15 »
Läcker detalj. Tycker du ska välja spegel i M3-utförande, hade varit mitt val iaf. =)

Mvh:
Thomas

Yes, de är bra mkt smidigare och snyggare men kan inte hitta nånstans, behöver hjälp med det. Men folk verkar inte vara intresserade i att hjälpa än haha :P

Reklampartners