Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Hög tid att...  (läst 2912 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Leif L

• Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 538
  • Kön: Man
    • www.e28klassiker.se
Hög tid att...
« skrivet: februari 11, 2011, 23:14:29 »
....gratulera berörd personal som har jobbat för att detta forum lever vidare med nytt namn. Tror nog att många har väntat på detta.
Lycka till i fortsättningen säger Leif Lorenzen.

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 10081
SV: Hög tid att...
« Svar #1 skrivet: februari 11, 2011, 23:27:33 »
Tack så mycket! Leif.
Vi har en del att göra för att rätta till alla små fel och vi hoppas att snart bimmer kommer att fungerar som det ska.
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Gemini__

• Moderator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 3257
« Svar #2 skrivet: februari 11, 2011, 23:43:43 »
Tack, kul att allt arbete är uppskattat. Som sagt, fortfarande återstår en del för att vi ska kunna vara helt nöjda.

Mvh:
Thomas
X5 E70 4.8iA
X5 E53 3.0l
M5 E34 -95
VW Passat 2.8l V6 4-MOTION

Utloggad MrB

• Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 769
« Svar #3 skrivet: februari 12, 2011, 01:56:57 »
Även jag vill gratulera till övertagandet / åter-öppnandet och flytten!
Nu så är det bara lite arbete kvar så allt fungerar och ser snyggt ut!

Mitt tips Nr1 är nog nu att ha en klistrad info tråd med lite sammanställning av Bimmerforum-Bimmerpower historia. Och sedan bara glömma det och gå vidare. ingen ide att gråta över spilld mjölk! utan nu skör vi!

Rebell Design !

Utloggad Galant turbo

• Moderator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 1049
    • www.sttemtec.com
« Svar #4 skrivet: februari 12, 2011, 12:37:14 »
Det är mycket bra jobbat av alla inblandade här, jag har inte tillfört ett skit i detta så jag lyfter på hatten och bugar ödmjukt inför de som verkligen gjort detta suveräna jobb!

En sak jag noterat är dock att http://www.bimmerforum.se är helt dött nu, jag tror inte att alla uppfattat flytten hit. Jag tror många kommer att tro att detta gick i graven, vilket är ju raka motsatsen till sanningen.

Jag förstår att det tekniskt kan vara svårt, men att peka hit på ett eller annat sätt när man går in på den gamla adressen vore bra ett tag till.
Jens Larsson
Porsche 996 -00 // BMW M550d -12 // BMW 750iAL V12 Dubbelturbo //Starion Turbo -86

Utloggad Daniel

• BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 652
« Svar #5 skrivet: februari 12, 2011, 20:07:22 »
Det är mycket bra jobbat av alla inblandade här, jag har inte tillfört ett skit i detta så jag lyfter på hatten och bugar ödmjukt inför de som verkligen gjort detta suveräna jobb!

En sak jag noterat är dock att http://www.bimmerforum.se är helt dött nu, jag tror inte att alla uppfattat flytten hit. Jag tror många kommer att tro att detta gick i graven, vilket är ju raka motsatsen till sanningen.

Jag förstår att det tekniskt kan vara svårt, men att peka hit på ett eller annat sätt när man går in på den gamla adressen vore bra ett tag till.

Ni kan väl lyfta trådarna på Garaget och Zatzy och lägga in länken till nya forumet?

I övrigt tycker jag ni som ligger bakom forumet ska ha en eloge för det jobb ni lagt ner för att rädda kvar forumet. Keep up the good work. :)
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Bayern.

Utloggad Gemini__

• Moderator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 3257
« Svar #6 skrivet: februari 12, 2011, 21:06:13 »
Alain och Micke har gjort ett riktigt hästjobb, hatten av!
X5 E70 4.8iA
X5 E53 3.0l
M5 E34 -95
VW Passat 2.8l V6 4-MOTION

Reklampartners