Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Google som sök motorn  (läst 3056 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gladiatör

• Gäst
Google som sök motorn
« skrivet: oktober 13, 2010, 12:30:23 »
Längt upp på dator, jag har Bing som It sökmotorn, jag tycker inte om alls den, jag skulle vill har Google istället, hur gör man det?
Kan man ta bort Bing?
Tack för hjälpen. ;)

Utloggad kilroy

• Karantän
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 3747
  • Kön: Man
SV: Google som sök motorn
« Svar #1 skrivet: oktober 13, 2010, 12:50:02 »
Du skall använda denna startsidan om du använder Firefox...

http://www.google.se/firefox?client=firefox-a&rls=org.mozilla:sv-SE:official

Kopiera ovanstående länk.

Gå till Verktyg i menyraden högst upp > Gå till Inställningar > Lägg in länken där det står startsida > Klicka på OK

Jag tror detta skall fungera, om inte så hör av dig.

gladiatör

• Gäst
« Svar #2 skrivet: oktober 13, 2010, 13:36:30 »
Jag använder Windows IT på den dator, jag inte fick att välja, Bing fans redan i dator som IT sökmotor.
Jag kunde ändra längst upp på höger men jag hade vela har Google rutan ovanpå favoriter, där inte vet jag hur man gör. :-[

Utloggad kilroy

• Karantän
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 3747
  • Kön: Man
« Svar #3 skrivet: oktober 13, 2010, 13:42:23 »
Jag använder Windows IT på den dator, jag inte fick att välja, Bing fans redan i dator som IT sökmotor.
Jag kunde ändra längst upp på höger men jag hade vela har Google rutan ovanpå favoriter, där inte vet jag hur man gör. :-[

Oavsett vilken dator du har så kan du välja Firefox som webbläsare. Installera Firefox (det tar bara några minuter) så löser det sig.

Reklampartners