Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Sundsbussarna mellan Helsingborg och Helsingör  (läst 1645 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Hexagon

• Gäst
Sundsbussarna mellan Helsingborg och Helsingör
« skrivet: augusti 19, 2010, 15:10:08 »
Varför inte planera en trevlig sensommartur med Sundsbussarna? Efter nedläggningen i vintras seglar Pernille igen.

Avgångar varje heltimme från Helsingborg. Mer info på hemsidan

http://www.sundbusserne.dk/

Utloggad kilroy

• Karantän
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 3747
  • Kön: Man
SV: Sundsbussarna mellan Helsingborg och Helsingör
« Svar #1 skrivet: augusti 19, 2010, 15:21:17 »
Sundsbussarna är enligt min uppfattning det absolut trevligaste sättet att resa mellan Helsingborg och Helsingör. Jag har aldrig gillat dom stora båtarna, sundbussarna är mer gemytliga och trevliga.

Hoppas att rederiet kan få ekonomin att gå ihop så man kan köpa tillbaka dom övriga sundsbussarna också.

En stor räkmacka med 2-3 danska bajer sitter som en smäck... ;D

Utloggad kilroy

• Karantän
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 3747
  • Kön: Man
« Svar #2 skrivet: augusti 21, 2010, 13:41:33 »
Nu när du fått lite gratisreklam för Sundsbussarna så borde medlemmar på bimmerforum få 10 % rabatt på biljettpriset... ;) :)

Hexagon

• Gäst
« Svar #3 skrivet: augusti 21, 2010, 14:28:50 »
Nu när du fått lite gratisreklam för Sundsbussarna så borde medlemmar på bimmerforum få 10 % rabatt på biljettpriset... ;) :)

;D

Om jag hade ägt rederiet skulle jag mycket väl kunna tänka mig en sådan deal. Tyvärr är jag bara anställd.

Reklampartners