Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Vissa funktioner fungerar inte  (läst 1840 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Johan Sunesson

• Gäst
Vissa funktioner fungerar inte
« skrivet: april 29, 2010, 21:28:36 »
Jag använder Internet Explorer men blev lite fundersam eftersom vissa funktioner inte fungerar. T ex kan jag inte använda smileys. Jag kan inte heller använda någon funktion som styrs av knapparna ovan för smileyraden. Är något fel?

Utloggad kilroy

• Karantän
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 3747
  • Kön: Man
SV: Vissa funktioner fungerar inte
« Svar #1 skrivet: april 29, 2010, 21:33:46 »
Problemet är att du avinstallerat javaskript. Många knappfunktioner bygger på att man tillåter javaskript. Vill du tillåta javaskript så måste du ändra dina inställningar på din dator. Om inte så får du stå ut med problemet... ;)

Johan Sunesson

• Gäst
« Svar #2 skrivet: april 29, 2010, 21:39:33 »
Ojdå, du har rätt. Eftersom många virus sprids genom javaskript klickade jag bort det i mina internetinställningar.

Utloggad kilroy

• Karantän
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 3747
  • Kön: Man
« Svar #3 skrivet: april 29, 2010, 21:42:15 »
Ojdå, du har rätt. Eftersom många virus sprids genom javaskript klickade jag bort det i mina internetinställningar.

Johan...om du slutar besöka en massa "skumma" sidor på nätet så kan du lugnt använda javaskript... ;D ;D

Reklampartners