Warning: ob_start(): class 'Closure' does not have a method '__invoke' in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 499

Notice: ob_start(): failed to create buffer in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 499
IPhone eller Hiphone?

Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: IPhone eller Hiphone?  (läst 3816 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 378

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 378

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 10081
  • Kön: Man
IPhone eller Hiphone?
« skrivet: mars 02, 2010, 11:22:44 »
Det verkar som att Hiphone är en dålig kopia av IPhone som man inte kan rekommenderar att köpa, bättre att hålla sig till original som är dyrare men bättre kvalitet.

Youtube video som jämför IPhone med Hiphone:
Apple iPhone vs. Cect HiPhone
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad andreas_lofgren

• BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 669
  • <>
SV: IPhone eller Hiphone?
« Svar #1 skrivet: mars 02, 2010, 13:01:00 »
Helt klart en kass kopia. Även om den säkert fungerar så ska man inte köpa den just av den anledningen - det är enbart en kopia. Stöd de som faktiskt utvecklat grejerna istället. Numera är inte iPhone så fasligt dyr heller om man köper varianterna med lite mindre hårddisk. 16gb kommer man långt på.
//Lövet
I garaget: BMW Z4 3,0

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 10081
« Svar #2 skrivet: mars 19, 2010, 10:10:05 »
Just nu har jag en Eriksson 850i och tänker ersätta den mot en iphone, vilken är det som rekommenderas?
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Stephan

• Junior
  • Junior Medlem
  • **
  • Antal inlägg: 10
« Svar #3 skrivet: mars 20, 2010, 11:31:48 »
Just nu har jag en Eriksson 850i och tänker ersätta den mot en iphone, vilken är det som rekommenderas?

Skulle rekommendera 3GS 32GB - är ganska liten prisskillnad mellan 16 och 32GB....

Utloggad Fredrik M

• Moderator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 2950
    • malvefors.se
« Svar #4 skrivet: mars 20, 2010, 13:57:36 »
Är inne på min andra iPhone och är helnöjd, men så har ju Apples produkter och jag ett litet kärleksförhållande.  ;)
BMW 125 iC 2011, Volvo XC70 2.5T AWD 2003 & Volvo XC60 T6 Recharge AWD 2023

Utloggad Jonne_racer

• Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 173
« Svar #5 skrivet: maj 05, 2010, 22:18:27 »
Jag har 3G 8 gb och tycker den funkar kanon.
Har 150 låtar och ca. 100 bilder i kamerarullen plus 29 apps och det finns fortfarande 5,5 gb kvar.
Bmw 550iAM -06 Carbonschwarz metallic

Reklampartners