0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Då gäller det att montera rätt direkt. Är det samma 3M tejp till ögonlocken också?By the way, grym ljud.
Vissa ögonlock levereras med 3M tejp men inte alla.Jag skulle rekommendera sikaflex eller något annat liknande lim för ögonlocken.Vi har ett som heter "megabond" som är riktigt riktigt bra.Men tänk på att det du monterar med något av dessa lim får du inte bort sen ;-)
Då gäller det att inte ångra sig efteråt då. Gäller det läppen på bagageluckan också? Nu är det risk för att vara jobbig, men har du bild på ögonlocken monterade på E90 också?
Mycket sofistikerat ljud. Vilka system valde du mellan?
Godis! snart dags att visa den till BMW träff i Göteborg den 12e, du blir min gäst!
Fina bilder på en fin bil. Ser riktigt rå ut.Kommer det dyka upp några uppgraderingar på motorsidan snart månntro? Inte för att det behövs, men man vet ju aldrig. Tyckte jag läste något om en ev. kompressor tidigare. Mvh:Thomas
Wow, vilket jobb. läckert, men, det ska alltid finnas men med i bilden. Jag hade hoppat över framskärmarna, snyggare med original tycker jag. Annars som sagt hur läcker som helst. Bra jobbat.