0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Självklart ska jag göra det så fort all snö försvinner.Det låter inte så mycket just nu.Det tar ett tag innan det är inkört och låter ordentligt =)
Du vet att det finns en stående träff i Göteborg där du är välkommen med din BMW.
Schmiedmann, lite off topic, har du bild på nån E90 som har den illa läppen som ni säljer monterade på bagageluckan? I övrigt, mycket snygg M3'a.
Vilken menar du?Ge mig gärna produkt nr så ska jag se vad jag kan ordna =)
Produkt nr, HSL90.
Monterade en i somras så jag hittade en bild: Har inga fler men jag kan säga att det blev riktigt bra!
Tack. Riktigt snyggt, men varför lackades den inte i bilens färg?Synd att du inte hade bild från andra vinkeln också.Limade ni den eller använde ni dubbelhäftande tejp? Till en av mina E46:or använde jag dubbelhäftande tejp för att montera M-läpp på, men släppte efter ett tag. Speciellt när man använder avfettning ibland, till slut släpper den.
Den är lackad i bilens färg men det ser konstigt ut pga vinkeln på läppen.Den kommer med 3M-tejp så det är bara att dra av skyddet och montera.Jag kan garantera att den tejpen inte släpper om du bara rengör ordentligt innan! =)