Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Medlemsgalleri  (läst 3494 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Ghostrider

• Karantän
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 490
Medlemsgalleri
« skrivet: juni 09, 2009, 21:07:29 »
Det finns möjligheter att använda ett speciellt medlemsgalleri för medlemmarnas egna bilder.

Bra eller dåligt?

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 10081
  • Kön: Man
SV: Medlemsgalleri
« Svar #1 skrivet: juni 09, 2009, 23:27:15 »
Mycket bra!
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Mixtus

• Senior
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 368
« Svar #2 skrivet: oktober 12, 2009, 15:03:30 »
Vore förstås kul om man kunde lägga upp bilder på sin egen bil osv. Hur har ni tänkt här?

Utloggad Ghostrider

• Karantän
  • BMW Senior Medlem
« Svar #3 skrivet: oktober 12, 2009, 15:25:34 »
Vore förstås kul om man kunde lägga upp bilder på sin egen bil osv. Hur har ni tänkt här?

Vi hade tänkt att installera något som heter SMF Media Gallery vilket är ett tilläggsprogram till SMF-programvaran. Det programmet ger möjligheter att lägga upp egna bilder. Programmet kommer att läggas som en länk överst på forumet.

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
« Svar #4 skrivet: oktober 12, 2009, 15:41:26 »
Absolut! Man kan se vad en medlem har för bil.
Ofta är man nyfiken attraherad att se bilder på bilar.
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)

Utloggad andreas_lofgren

• BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 669
  • <>
« Svar #5 skrivet: oktober 12, 2009, 15:52:13 »
Helt klart är ett enkelt och smidigt medlemsgalleri en fördel på ett forum. Ju enklare det är desto större chans att vi får alla att lägga in sin bil.
//Lövet
I garaget: BMW Z4 3,0

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
« Svar #6 skrivet: oktober 28, 2009, 11:38:41 »
Jag vet inte om det kräver ett extra program i systemet men längst upp bredvid logga ut finns en liten plats där man kan har: min sida i stället för gelleri.
I min sida lägger man: personliga videoklipp, bilar, galleri, projekt, blogg och vänner .
Naturligtvis det kräver en extra rad under huvud meny med samma sak där alla medlemmar kan se vad som finns och svara eller kommenterar.
Typ det här,  personligen gillar jag det. 
http://www.garaget.org/alain#651010

Utloggad Ghostrider

• Karantän
  • BMW Senior Medlem
« Svar #7 skrivet: oktober 28, 2009, 20:47:13 »
Jag vet inte om det kräver ett extra program i systemet men längst upp bredvid logga ut finns en liten plats där man kan har: min sida i stället för gelleri.
I min sida lägger man: personliga videoklipp, bilar, galleri, projekt, blogg och vänner .
Naturligtvis det kräver en extra rad under huvud meny med samma sak där alla medlemmar kan se vad som finns och svara eller kommenterar.
Typ det här,  personligen gillar jag det. 
http://www.garaget.org/alain#651010

Det som på garaget kallas Min sida kallas för Profil här (finns i menyn). Om du öppnar din profil så hittar du längst ner till vänster dina uppgifter för ditt galleri.

Observera att jag ännu inte har fixat alla behörigheter till galleriet ännu så vänta gärna några dagar med att lägga in bilder. Jag återkommer när jag har fixat behörigheterna.

Utloggad Scheckheft

• Trusted Member
  • Senior Medlem
  • Antal inlägg: 92
« Svar #8 skrivet: december 14, 2009, 11:03:27 »
Här vore det trevligt att kunna sortera bilarna efter modellkoden, dvs E31, E38 osv. Alltså en liknande lösning som finns på AP
Mvh
Scheckheft

Utloggad Ghostrider

• Karantän
  • BMW Senior Medlem
« Svar #9 skrivet: december 14, 2009, 13:53:38 »
Här vore det trevligt att kunna sortera bilarna efter modellkoden, dvs E31, E38 osv. Alltså en liknande lösning som finns på AP

Bra förslag...vi skall titta på det.

Reklampartners