Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Projekttrådar på portalen  (läst 1927 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Loctite

• Gäst
Projekttrådar på portalen
« skrivet: januari 21, 2010, 19:47:06 »
Jag tycker att det är ett mycket bra grepp att lägga ut projekttrådar på portalen. Dels så stimuleras intresset för att regga sig och logga in för dom gäster som gillar olika projekt. Dels måste det vara kul för dom medlemmar som ser sin projekttråd på portalen.

Kredit till den som kom på idén!

Utloggad kilroy

• Karantän
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 3747
  • Kön: Man
SV: Projekttrådar på portalen
« Svar #1 skrivet: januari 21, 2010, 22:49:49 »
Jag håller med, mycket bra idé av crew. Jag tror att det var Alain som kläckte idén men har jag fel så kommer snart "den rätte" och bankar mig i huvudet... ;D

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 10081
« Svar #2 skrivet: januari 21, 2010, 23:14:30 »
He-he! Du slipper att blir bankad i huvudet Kilroy! Du har rätt! Det var jag.
Tack för kredit Locktite, trevligt att du tycker det som bra idé.
Hur kom jag på idén? Jo! på flera sajter ser jag att folk är mycket attraherad av bilprojekt och tänkte om varför skulle vi inte ha det på portalen? Portalen är den första del som man ser och viktig att den ska vara tillfredsställande.
Så var det.
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad Mixtus

• Senior
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 368
« Svar #3 skrivet: januari 21, 2010, 23:29:13 »
Vilket egentligen visar en av styrkorna med bimmerforum, nämligen att saker och ting händer - variation! Bra idé, jag märkte skillnaden och hajade till.

Utloggad MrB

• Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 769
« Svar #4 skrivet: januari 21, 2010, 23:44:16 »
Jag tycker att det är ett mycket bra grepp att lägga ut projekttrådar på portalen. Dels så stimuleras intresset för att regga sig och logga in för dom gäster som gillar olika projekt. Dels måste det vara kul för dom medlemmar som ser sin projekttråd på portalen.

Kredit till den som kom på idén!
Det var det som var tanken  ;)
Men inte enbart projekttrådar. Gör en bra/kul eller intressant post med bilder. Och den har en god möjlighet att hamna på portalen  :)
Rebell Design !

Reklampartners