Warning: ob_start(): class 'Closure' does not have a method '__invoke' in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 499

Notice: ob_start(): failed to create buffer in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 499
Nya M3 GTS

Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Nya M3 GTS  (läst 3345 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad CarleeA

• BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 112
  • Kön: Man
  • M3 E46 Competition package "CSL Light" -05
Nya M3 GTS
« skrivet: december 21, 2009, 22:17:06 »
Nya M3 GTS. Vilket monster! Så sjukt läcker.

http://www.youtube.com/user/bmw?blend=1&ob=4#p/u/9/tCzDOpVasHM
Freude am Fahren

Utloggad MxMatte

• Junior
  • Junior Medlem
  • **
  • Antal inlägg: 2
SV: Nya M3 GTS
« Svar #1 skrivet: december 21, 2009, 22:22:20 »
ja det kan man verkligen säga, grym video!
BMW 328 e36 -97

Utloggad kilroy

• Karantän
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 3747
« Svar #2 skrivet: december 21, 2009, 23:08:06 »
Mycket trevlig film... ;D

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 10081
« Svar #3 skrivet: december 22, 2009, 11:32:41 »
Håller med! mycket bra gjort video. 8)
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad TopRetz

• Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 943
  • Kön: Kvinna
  • BMW M3 "TopRetz"
« Svar #4 skrivet: december 25, 2009, 20:33:30 »
Hej, är ny här på forumet  ;D
Härlig video ..och vilken underbar bil ;D ..och färgen är grymt läcker, vad heter den? orange?
BMW M3 E92

Utloggad Gemini__

• Moderator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 3257
« Svar #5 skrivet: december 25, 2009, 20:39:08 »
Instämmer, riktigt läcker vagn.

Välkommen till forumet.

Mvh:
Thomas
X5 E70 4.8iA
X5 E53 3.0l
M5 E34 -95
VW Passat 2.8l V6 4-MOTION

Utloggad TopRetz

• Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 943
  • Kön: Kvinna
  • BMW M3 "TopRetz"
« Svar #6 skrivet: december 25, 2009, 21:22:51 »
Tack så mycket  ;D . här kommer jag att trivas...
BMW M3 E92

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 378

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /www/bimmerpower.org/public_html/Sources/Aeva-Embed.php on line 378

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 10081
« Svar #7 skrivet: mars 01, 2010, 11:08:03 »
Detta är en helig överraskning. BMW tillkännagavs officiellt idag att M3 aldrig borde deklination radikal. Ingen CSL planerades därför. Vilket var sant. Det är dock en mycket speciell serie som fansen är lyckligt lottade att räkna från och med nu på våren!

Hand monterats i verkstäder BMW M GmbH, framtiden M3 GTS är särskilt utformat för att spåra, lite som en Porsche 911 GT3 RS. Förändringarna är viktiga: sin V8-motor kapacitet från 4,0 liter till 4,4 liter för en makt vinst om 30 hp (för sammanlagt 450 hk), är växellådan en dubbel koppling och har 7 rapporter DKG, skjutmått handbromsen åtdragen flytande försvinner till förmån för fasta bromsok 6 kolvs fram och 4 kolv bak, vikten minskas ner till under 1.500 kg.

Estetiskt, kommer de nya M3 GTS inte gå obemärkt förbi: särskilda fälgar 19 tum mattsvart bakspoiler framträdande, tak i kolfiber, är sortimentet omfattande och effektivt ta itu med spåret. Inuti förändringar är också många. Överskottet är lämpligare. Således försvinner inbegripet pläterade dörrarna och mittkonsolen, baksäte, luftkonditionering, ljudanläggning, ljudisolering. Och eftersom det är främst avsedd att användas på rätt spår, utrustar det en båge och baksäte hink med sele till 6 poäng. Priset för denna exklusiva redskap kommer att drabbas: den förväntas överstiga 110000 euro.  

Förutom sin blotta existens, kan den nya M3 GTS förebåda en återgång till BMW i 24-timmarsloppet på Le Mans i år med sin M3 GT2 redan sett denna säsong i ALMS och LMS asiatiska ...

Den video är del 1 av 2, eftersom del 2 finns i första inlägg, behöver inte lägga upp den igen.
BMW M3 GTS. Part 1.

Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Reklampartners