0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Oj, det var den trevligaste Z3M jag sett på länge.
Inte många som byter tillbaka till originalfälgar, men jag håller med dig även om jag föredrar silverfärg på fälgarna. Breytonfälgarna är dessutom tunga som bly, föga racemässigt. 19" är väl stort på en Z3, jag misstänker att väghållningen fick sig ett lyft med originalhjulen på. En mycket trevlig bil absolut.
Tackar!Det stämmer. Breyton fälgarna är extremt tunga fälgar. Klart märkbar skillnad i acceleration och väghållning nu helt klart. Byter jag fälgar så blir det till 18" BBS Le Mans eller nånting liknande, annars så får det vara känns det som.
Köpte en uppsättning hyfsat fräscha 17" Breyton Magic till min Z3 för att ha något på bilen när den såldes, herrejösses vad tunga de var, mina 18" ATS väger inte hälften.För riktig racelook tycker jag man skall titta österut, Japanerna har många läckra fälgar som både är lätta och har det rätta stuket.Exempel.Tenzo R DC5 BlackTenzo R DC6 BlackVolk CE28NVolk TE37 på en svart Z3, jag blir helt salig.
CarleeA: Riktigt riktigt stilren och läcker Z3M du har...! Keep it clean säger jag bara!
Har sagt det förr och jag säger det igen, riktigt fin z3! Håller med om att Breyton inte är nå vidare bra på att hålla vikten nere. Mina bakfälgar väger över 14kg/st utan däck och så har dom ironiskt nog döpt dom till Race GT Men min bil är ju å andra sidan ingen racer, jag tycker inte ens om att köra fort
Mycket fin bil, kan även av egen erfarenhet säga att den går riktigt bra med. Dock har jag inte fått lyssna till sången av det nya systemet men våren kommer ju så småningom
Du som tagit bilderna?Jävligt fina bilder må jag säga. Naturligtvis är bilen asläcker