Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Spolarvätska, billigaste blandningen bäst i test  (läst 3039 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Alain

  • Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • ******
  • Antal inlägg: 10052
  • Karma: +605/-0
  • Kön: Man
Spolarvätska, billigaste blandningen bäst i test
« skrivet: februari 11, 2014, 10:31:41 »
Köp rätt spolarvätska till sportlovsresan och få pengar över till annat. Den billigaste blandningen är mest effektiv mot vägsmutsen, visar Testfaktas test.
http://www.testfakta.se/motor/article94364.ece?utm_source=apsis-anp-3&utm_medium=email&utm_content=unspecified&utm_campaign=unspecified
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad jesseboy73

  • Senior Medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 99
  • Karma: +4/-0
Sv: Spolarvätska, billigaste blandningen bäst i test
« Svar #1 skrivet: februari 12, 2014, 20:23:53 »
Kul!
Jag jobbade tidigare på Biltema och jag tror att detta test är det vi tog del av. Självklart hade jag ju "vår" vätska ändå.
Nu jobbar jag granne med Jula och körde på deras senast och faktiskt känns den märkbart bättre.
Kan iofs bero lite på bättre vindruta också, men den tycks lösa bättre och ge mindre "skitfilm".
Alltsomallt tycker jag Julas vätska är grymt prisvärd, mkt bättre än de flesta bensinstationers.
Och framförallt billigare.
Så den rekommenderar jag.

Utloggad Dieselkungen

  • Projektmedlem
  • Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 931
  • Karma: +18/-0
  • Kön: Man
  • https://www.facebook.com/Vtech-Tuning-G%C3%B6tebor
    • Vtech Tuning
Sv: Spolarvätska, billigaste blandningen bäst i test
« Svar #2 skrivet: februari 13, 2014, 09:07:14 »
Kul!
Jag jobbade tidigare på Biltema och jag tror att detta test är det vi tog del av. Självklart hade jag ju "vår" vätska ändå.
Nu jobbar jag granne med Jula och körde på deras senast och faktiskt känns den märkbart bättre.
Kan iofs bero lite på bättre vindruta också, men den tycks lösa bättre och ge mindre "skitfilm".
Alltsomallt tycker jag Julas vätska är grymt prisvärd, mkt bättre än de flesta bensinstationers.
Och framförallt billigare.
Så den rekommenderar jag.


tycker julas spolarvärska luktar så illa ;)
Bmw 430D Dieselmonstret 2.0
Vtech Tuning Göteborg
0732-681144

Utloggad Davve

  • Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1586
  • Karma: +15/-0
  • Kön: Man
Spolarvätska, billigaste blandningen bäst i test
« Svar #3 skrivet: februari 13, 2014, 20:42:44 »
Bra tips!  :)  Måste nämligen köpa mer snarast.
BMW 318ti Compact (trackday-toy) -95
Volvo S60 2.4t -02 //  Audi 80 1.8S -89 // Chevrolet Van G20 (kompisprojekt) -88

 

Reklampartners