0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
har läst om två tre stycken som fått byta dessa givare samtidigt för den ena verkar ha sönder den andra eller så är det bara fabrikationsfel på dem.
Helt klart! Inte kul när motor gå på bara 6 cylinder, innan hade jag en 750 E32 92a, det var bara problem, den gick ofta på bara 6 cylinder, lämnade in den flera gånger på undersökning, de hittade alltid någonting nytt på verkstaden.Jag tror att det är många som har haft det problemet med 92a, varför just den årsmodell? Det kan jag inte svara på.Den 750 har vart i min ägo i 1½ år och kostade mig ca 65.000:- för undersökningar och delar, problemet är att när man börjar med allt, man tror att det kommer att gå bättre men i detta fall blev inte det bättre, till slut var det stop för det.Därefter, bilen hittade sin rätta plats, bilskrot! Jag förlorade rätt mycket pengar men det var som en befrielse.Nästa bil blev en 750 E38. Att jag vågade ge mig på en 750 igen? Så är det när man är tokigt i V12a men som tur, E38 blev som en dröm.