Här med inbjuds alla BMW/Bimmer ägare till detta event som hålls i Götlunda den 14 september kl: 14.00 - 19.00
Dit kommer ni med era gamla som nya BMW bilar och motorcyklar. När ni kommer med era BMW fordon följ instruktionerna var ni ska parkera…alla BMW parkeras samlade.Alla från BMW CS, BOS och alla icke klubb-ansluten BMW ägare är välkomna!
Där smaka vi av vad www.gotlundaglass.se har att erbjuda.
Götlunda Glass uppskattar verkligen denna sort av träffar och vill därför bjuda på lite extrapriser till er som är med!
Visa upp er BMW-nyckel i kassan så bjuder de på en extra kula och gratis topping vid ert glassköp!
Personalen ser fram emot en glassig BMW-träff! Betalning med kort är möjlig.
I samma fastighet finns Götlunda Wärdshus där man kan äta och fika.
Jag berättade för personalen att det skulle bli en BMW-Glassträff.
Personalen blev mäkta glad av att det ordnas en bilträff....så på stående fot framför mig så lämnade de 3-4 olika erbjudanden.
Visa upp er BMW-nyckel så erhåller ni detta nedan.
1. Dagens Rätt inkl 33 cl dryck, smör, bröd, sallad, och kaffe 67:- (ord pris 87:- på helgen).
2. Kaffe och kanelbulle 25:-(ord pris 35:-)
3. Café Latte / Cappuccino och kanelbulle 35:-
(ord pris 44:-/ 40:-)
Wärdshus-personalen har en önskan att få reda på om det finns intresse för Varm korv med bröd, gurkmajonäs och en festis för 30:- / person.
Lämna besked om det i kommentarsfältet om ni tackar ja till att komma till BMW Glassträff!
Vidare så finns en Servicebutik och tank-möjligheter i samma fastighet som Wärdshuset och Götlunda glass.
Hitta till Götlunda.
**Från Örebro följ E18/E20 till avfartsnr 118 (Trafikplats Slyte) sedan ca 7-8 min till Götlunda.
**Från Stockholm, Västerås, Köping via Arboga och gamla E20 Örebrovägen mot Örebro.
Arboga-Götlunda ca 11-12 min.
**Från Stockholm, Södertälje, Eskilstuna, Kungsör följ E20 till Arboga och vidare på gamla E20 Örebrovägen mot Örebro.
Arboga-Götlunda ca 11-12 min.
Träffen börjar kl: 14:00 och avslutas när man är nöjd, dock längst till kl: 19:00
Jag hälsar alla BMW ägare välkommen !
Bästa hälsningar
Leif Lorenzen