Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: ** Dagens trafikidiot **  (läst 1707 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad kilroy

• Karantän
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 3747
  • Kön: Man
** Dagens trafikidiot **
« skrivet: augusti 05, 2010, 12:18:23 »
Imorse (vid niosnåret) körde jag min fru till BVC och passade på att göra några ärenden. Jag parkerade på en av Malmös mest trafikerade gator och upptäckte på andra sidan gatan en bil som parkerade där det var stoppförbud. Föraren satt i bilen och på rätt sida om skylten med "stoppförbud" fanns det plats för åtminstone 4 bilar att parkera. En bil från P-Malmö dyker upp och föraren får naturligtvis en böteslapp. Killen blir vansinnig men hans halvsunkiga fru kommer ut från en affär och dom beslutar sig för att ge sig av. I sin ilska så svänger killen ut bilen utan att se sig för varvid en stadsbuss trycker in hela hans vänstersida från bakdörren och bakåt.

Den killens morgon började inte bra... ;D

Utloggad Galant turbo

• Moderator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 1049
    • www.sttemtec.com
SV: ** Dagens trafikidiot **
« Svar #1 skrivet: augusti 05, 2010, 13:38:27 »
Somliga straffar Gud direkt :)
Jens Larsson
Porsche 996 -00 // BMW M550d -12 // BMW 750iAL V12 Dubbelturbo //Starion Turbo -86

Utloggad Alain

• Admin
  • Administrator
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 10081
« Svar #2 skrivet: augusti 05, 2010, 13:45:04 »
Allt detta pga att han parkerade fel och fick bot, korkad! sömliga bör inte köra bil.
Jag är Fransman och tyvärr inte kan skriva lika bra Svenska som du gör men jag gör det jag kan. :)
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla!!! ;D

Utloggad kilroy

• Karantän
  • BMW Senior Medlem
  • Antal inlägg: 3747
« Svar #3 skrivet: augusti 05, 2010, 13:46:52 »
Somliga straffar Gud direkt :)

Så sant som det är sagt... :D

Reklampartners