Nyheter

Detta är en helt fristående privat sajt utan någon koppling till BMW Sverige eller BMW AG.

Författare [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Ämne: Insatsröret till oljesticka, varför dubbelt?  (läst 1216 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad 320iSE90

  • Trusted Member
  • BMW Senior Medlem
  • *****
  • Antal inlägg: 288
  • Karma: +0/-0
Insatsröret till oljesticka, varför dubbelt?
« skrivet: mars 09, 2010, 20:58:35 »
Då insatsröret består av både inner- + ytterrör undrar jag exakt hur detta fungerar. Hur letar sig vevhusgaserna vidare och vad har denna funktion jag beskriver ovan för betydelse i sammanhanget? Vad händer om det blir igensatt i det yttre utrymmet t ex?

 

Reklampartners